Връщане

Ако продуктът, които сте поръчали не ви допада или не ви е по мярка можете да ни го върнете, а ние ще се погрижим да намерим за Вас точния размер или подобен продукт.
Кои продукти отговарят на изискванията за подмяна?
-които никога не са използвани
-които нямат следи от употреба
-които не са повредени и променени по никакъв начин


Знаем, че Вашите очаквания за поръчаните продукти в EOBUVKI.BG са високи, поради тази причина преди да изпратим поръчаните от Вас продукти ние ги оглеждаме за дефекти.Предварително уточняваме дали продуктите отговарят на стандартната номерация..В случай, че получените продукти все пак не отговарят може да ги замените с друг размер или продукт.Новият размер или продукт ще получите на следващия работен ден след като предварително се свържем с Вас.


Всички транспорни разходи по смяна на поръчаните от Вас артикули са за сметка на клиента освен в случаите когато :
-получената стока явно не съответства на заявената поръчка, грешката е настъпила в резултат на наша вина
-продуктът е бил повреден или някаква част от продукта липсва.
-Възстановяване на сума става по банков път в срок от най-късно от 7 работни дни от получаването на стоката. При връщане не се приемат пратки с наложен платеж.

Рекламации, връщане на стока и замени се изпращат единствено и само на адрес: : гр. Плевен, ОФИС СПИДИ, ул. ВАСИЛ ДРУМЕВ №: 4 ЗА ФИРМА "ОЛИМП" ЕООД

Може да изпратите пратката от удобен за Вас офис на куриерска фирма Спиди или да заявите куриер на телефонен номер: 0 7001 7001 или 0 700 20 300- за абонати на фиксирани мрежи; 1 7001 7001- за абонати на мобилните оператори. Пратки, изпратени с начин на плащане „наложен платеж“, няма да бъдат приемани. Ако желаете възстановяване на сумата, попълнете бланка с банкова сметка, както и титуляр на сметката!