Рекламации

ТЪРГОВСКА ГАРАНЦИЯ

съгласно чл.119 от ЗЗП:

ТЪРГОВСКАТА ГАРАНЦИЯ е предоставена“ ОЛИМП ЕООД“и важи за срок от ТРИДЕСЕТ дни след направената покупка, като следва да бъде уредена от ПРОДАВАЧА:

Продавачът декларира, че отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.120 от ЗЗП

Уважаеми клиенти, гаранционният срок на закупените от Вас стоки е 30 дни от датата на покупката. Потребителят има право да предяви рекламация на всяка закупена стока, като поиска извършване на безплатен ремонт на стоката. Срокът за уреждане на рекламацията е 20 дни от датата на предявяването й, респективно от завеждането в регистъра за предявените рекламации В случай, че проявеният дефект не може да бъде отстранен, закупената стока се заменя с нова. Потребителят има право да предяви рекламацията, независимо от предоставената търговска гаранция, съгласно Закона за защита на потребителите. Търговската гаранция покрива проявени дефекти въпреки правилната употреба на обувките. При правилна употреба спазвайте инструкциите на гърба на търговската гаранция.

Проявени дефекти, даващи основание за рекламации:
Сцепване на лицевия материал /саята /. Пречупване на ходилото. Разцепване на ходилото. Падане на форта. Повредени ципове. Счупване на кленката или метална пластина в камерната част на обувката.

Метод за управление на гаранцонните претенции:
Поправяне на дефекта чрез ремонт на артикула в срок до двадесет дни от датата на приемане на гаранционната претенция. Ако поправката е невъзможна - следва замяна на стоката с друга от същия вид.
В случай на липса на същата по вид стока, следва замяна с друга по избор на Купувача. В случай на разлика в цената, същата следва да бъде заплатена от него.

При дефекти вследствие на небрежна или неправилна употреба и поддръжка - ПРОДАВАЧЪТ не приема рекламация !
ПРОДАВАЧЪТ може да ви окаже съдействие или да Ви даде съвет за проблеми възникнали след гаранционния срок.
При разлепване и отстраним дефект обувните артикули се отремонтират в срок от 30 дни.
Разходите по транспорта на продукта обект на рекламация се поемат от клиента.

Рекламация при явни дефекти се предявява до 30 дни след закупуването на стоката, а при скрити дефекти при откриването им, но не по-късно от срока на гаранцията им. Разходите по връщането на продукт, свързан с рекламация и изпращането на нов продукт са за сметка на потребителя. Продуктите с рекламации се изпращат на адрес: :гр.ПЛЕВЕН , : улица Васил Друмев №4 ОФИС СПИДИ за ,,ОЛИМП”ЕООД. Гаранционният срок на търговската гаранция на продуктите е 30 дни. При разлепване и/или дефект, който може да бъде отстранен и само ако проблемът не е в резултат на неправилна експлоатация, обувните артикули се ремонтират в срок до 30 дни и се изпращат по куриер за  сметка на клиента.

Във връзка със спазване на вашите права и съблюдаване на Закона за защита на потребителите е важно да знаете,  че:

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. 
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. значимостта на несъответствието;
3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба. 
(2) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока.
(4) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства..

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

Цитираните членове са от Закона за защита на потребителите.

7.3. В случай, че получен от потребителя продукт не отговаря на желания от размер, потребителят има право да върне артикула за подмяна със същия, но друг номер, като разходите по връщането и повторното изпращане са за сметка на потребителя.
   7.4. При несъответствие на поръчаната стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на избор между една от следните възможности: да развали договора и да поиска възстановяване на заплатената от него сума или да иска намаляване на цената.

VІІІ. Спорове и жалби
8.1. При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за кореспонденция адрес.
8.2. Всякакви спорове, които могат да настъпят между EOBUVKI.BG и потребител ще бъдат решавани по взаимно съгласие. В случай, че това не е възможно, те ще бъдат отнесени до компетентния български съд в съответствие с българското законодателство.